• 0
    Vaša korpa
    Korpa je prazna.

Reklamacije

Kupac ima pravo na reklamaciju ili povrat robe u sledećim slučajevima:

- isporuka robe koja nije naručena
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja

U slučaju povrata robe koja nije naručena, a stigla je greškom Prodavca, Kupac je dužan da vrati Prodavcu robu u neotvorenom i u originalnom stanju i pakovanju. U ovom slučaju Prodavac snosi troškove povrata. Nakon prijema pogrešno isporučene robe, Prodavac će o svom trošku isporučiti ispravno naručenu robu i podneti troškove isporuke. U slučaju da je roba otvorena, korišćena ili oštećena, vraćanje robe nije moguće.

Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 024 524 650 ili 024 527 779.  U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas kontaktirate, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke.

Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:

  • Šifru artikla i veličinu koju želite da reklamirate
  • Opis problema koji imate
  • Tražene podatke možete dostaviti pozivanjem broja telefona 024 524 650 ili 024 527 779,ili reklamaciju možete podneti i lično sa računom/otpremnicom ili drugim dokazom o kupovini, kao i artiklom koji reklamirate na adresi Nail Line,Petra Drapšina 2A,24000 Subotica.

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste. 

U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Nail Line d.o.o., već trošak pada na teret kupca.

NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

 

Podešavanja kolačića

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja. Više možete pročitati klikom na dugme "Podešavanja".
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.